Nabór TRWA! Rozpocznij studia już dziś | Uwaga! Jesteśmy dostępni pod nowym numerem infolinii: 699-587-804

Studia podyplomowe

Zarządzanie instytucją kultury

Zarządzanie, Biznes, Administracja

Czas trwania: 2 semestry

Dostępne tryby studiów: Zajęcia hybrydowe

Czesne semestralne od:

1500 zł

O kierunku

baner przedstawiający informacje o tym, że nabór trwa - zapisz się już dziś!

Zarządzanie instytucją kultury

Zarządzanie, Biznes, Administracja

Czesne: od 1500 zł / semestr

Rekrutacja do: 11.10.2025

Czas trwania: 2 semestry

Dostępne tryby studiów: Zajęcia hybrydowe

Lista opłat czesnego, terminy inauguracji oraz numery kontaktowe do Koordynatorów:

  • Biuro Rekrutacji w Bydgoszczy:
    • Czesne semestralne: 1500 zł
    • Czesne całkowite: 3000 zł
    • Data inauguracji: 25.10.2025
  • Biuro Rekrutacji w Warszawie:
    • Czesne semestralne: 1500 zł
    • Czesne całkowite: 3000 zł
    • Data inauguracji: 25.10.2025
  • Biuro Rekrutacji w Toruniu:
    • Czesne semestralne: 1500 zł
    • Czesne całkowite: 3000 zł
    • Data inauguracji: 25.10.2025
  • Biuro Rekrutacji w Łodzi:
    • Czesne semestralne: 1500 zł
    • Czesne całkowite: 3000 zł
    • Data inauguracji: 25.10.2025
  • Biuro Rekrutacji w Poznaniu:
    • Czesne semestralne: 1500 zł
    • Czesne całkowite: 3000 zł
    • Data inauguracji: 25.10.2025
  • Biuro Rekrutacji w Radomiu:
    • Czesne semestralne: 1500 zł
    • Czesne całkowite: 3000 zł
    • Data inauguracji: 25.10.2025

Studia podyplomowe z zarządzania instytucją kultury skupiają się na przygotowaniu uczestników do efektywnego zarządzania placówkami kulturalnymi. Program kształcenia obejmuje zarówno podstawową wiedzę o kulturze i instytucjach kultury, jak i zagadnienia związane z ekonomią, prawem, etyką, zarządzaniem zasobami ludzkimi, finansami oraz marketingiem w sektorze kultury.

Realizowane tryby Studiów Podyplomowych w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu:

Weekendowe (Zajęcia hybrydowe) to forma kształcenia, która łączy w sobie elementy nauki stacjonarnej i zdalnej. Zazwyczaj wykłady dla dużej liczby studentów odbywają się w formie zdalnej, a ćwiczenia – w formie stacjonarnej.

Weekendowe (Zajęcia na Uczelni) to forma kształcenia, która polega na tym, że słuchacze uczestniczą w zajęciach w siedzibie uczelni, ale tylko w weekendy, czyli w soboty i niedziele. Zajęcia mogą obejmować wykłady i ćwiczenia, prowadzone przez wykładowców. 

Cel studiów

baner informujący o tym, że nabór trwa!

Celem studiów podyplomowych z zarządzania instytucją kultury jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego zarządzania placówkami kulturalnymi, w tym zdobycie umiejętności organizacji i promocji imprez kulturalnych, zarządzania zasobami ludzkimi oraz pozyskiwania finansowania na działalność kulturalną.

Adresaci

Studia podyplomowe z zarządzania instytucją kultury adresowane są do osób zainteresowanych pracą w sektorze kultury, a także dla pracowników placówek kulturalnych, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie zarządzania. Program studiów stanowi doskonałą ofertę zarówno dla menedżerów kultury, pracowników administracji kulturalnej, jak i dla osób planujących założenie własnej placówki kulturalnej.

Wykładowcy

Wykładowcy to doświadczeni eksperci z dziedziny zarządzania kulturą, ekonomii kultury, prawa kultury, marketingu w kulturze oraz psychologii w zarządzaniu. Posiadają bogate doświadczenie w pracy z placówkami kulturalnymi, organizacji imprez kulturalnych oraz pozyskiwania środków na działalność kulturalną. Dzięki temu uczestnicy studiów mają możliwość zdobycia wiedzy praktycznej, która ma zastosowanie w realnych sytuacjach zawodowych.

Zagadnienia programowe

  • Podstawowa wiedza o kulturze i instytucjach kultury
  • Podstawy ekonomii i ekonomiki kultury
  • Prawne aspekty działalności kulturalnej
  • Etyka menedżera placówki kultury
  • Wprowadzenie do zarządzania
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze kultury
  • Zarządzanie finansami w sektorze kultury
  • Źródła finansowania kultury
  • Innowacyjne metody zarządzania placówkami kultury
  • Marketing w kulturze
  • Psychologia w zarządzaniu placówkami kultury
  • Negocjacje i komunikacja interpersonalna
  • Zarządzanie projektami. Planowanie i organizacja imprez kulturalnych

Sylwetka absolwenta

Absolwenci studiów podyplomowych z zarządzania instytucją kultury posiadają wiedzę i umiejętności umożliwiające im skuteczne zarządzanie placówkami kulturalnymi. Są przygotowani do planowania i organizacji imprez kulturalnych, zarządzania zasobami ludzkimi, pozyskiwania finansowania oraz efektywnego promowania i marketingu wydarzeń kulturalnych.

Opłaty, dokumenty i informacje

  • Dowód tożsamości – do wglądu
  • Formularz zgłoszeniowy do pobrania w Biurze Rekrutacji
  • Oświadczenie RODO
  • Dyplom ukończenia studiów (I lub II stopnia)
  • Potwierdzenie wpłaty 1200 zł (na poczet pierwszej raty)
  • Jeżeli jesteś zarejestrowany w Powiatowym Urzędzie Pracy i chciałbyś zwiększyć swoje szanse na rynku pracy, istnieje możliwość sfinansowania studiów podyplomowych przez Twój PUP.
  • Infolinia czynna do 18:00.
  • Zastrzegamy prawo do zmiany terminu organizacji, inauguracji kierunku i pierwszych zajęć.
baner informujący o tym, że nabór trwa!

Polecane przez Słuchaczy

Zapisz się online!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wymagane)

Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors